Bemutatkozás

A Minerva Tanácsadó Kft. 2015-ben jött létre. Tanácsadói munkánk fókuszában elsődlegesen az alábbi területek állnak:

  • Üzleti tanácsadás
  • Szervezetfejlesztés
  • Mediáció – cégek között valódi párbeszéd és munkahelyi konfliktuskezelés
  • Folyamatalapú működés megteremtése vállalton belül
  • Hatékony munkaszervezés a folyamatorientált működés által

A felgyorsult hétköznapokban nagyobb energiát igényel a cégvezetőktől, hogy  a folyamatosan változó világ kihívásaira megfelelő – a cég célkitűzéseihez igazodó – választ adjanak. Már nem elégséges a megszokott színvonalat biztosítani, hanem folyamatos megújulás szükséges, illetve elengedhetetlen hogy a megnövekedett információáradatból mellőzni tudják, ami mellékest.

A fejlesztésre elkülönített költség, egyfajta befektetés, mely gyorsan megtérül a mindennapok során.

A változás nem csupán a cég külső környezetében folytonos, hanem magától értetődően a cégen belül is állandóan változnak a folyamatok. Problémát pedig nem csak az okoz, ha mindez észrevétlenül történik.

A gyakorlatban óhatatlanul merülnek fel új helyzetek,  vagy olyan nehézségek – cégen belül, illetve a partnerekkel is- melyek az egész működés hatékonyságára, sikerességére kihatnak. Ezek legtöbbször az adott munkafolyamat végrehajtása során ad hoc, a mindennapi életben felmerülő problémák ideiglenes megoldásaként, gyors bevezetési eljárásként „kelnek életre”. A legtöbb esetben ezek nem csupán ideiglenes megoldások, hanem felülvizsgálat és folyamatgazda hiányában beépülnek a gyakorlatba, meghatározva ezzel az egész folyamat, és így a cég működésének hatékonyságát, sikerét is.

A kommunikációs problémáknál hasonló tapasztalható. Gyakran fordul elő, hogy már csak

  • a tényleges konfliktushelyzet kialakulása utáni nyomasztó munkahelyi légkör által,
  • egy fontos partner elvesztése során,
  • egy meghiúsult, félbehagyott – ami során több milliós kárt szenved a cég – üzlet által

szembesül azokkal a vezető.

Célunk elérni azt, hogy az ügyfeleink részletesen megismerjék és tudatosan tervezzék a mindennapi működésük során alkalmazott folyamatokat. Ezzel lehetőségük nyílik arra, hogy megfelelő információk ismeretében, időben hozzák meg azokat a döntéseket, amelyek alapvetően befolyásolhatják a vállalkozás jövőjét.

Fontos számunkra, hogy átadjuk azokat az újítási ötleteket, melyekkel a szervezet és azon belül a folyamatok hatékonysága, illetve a szervezeten belüli és kívüli kommunikáció javítható.

Bízunk abban, hogy szakértelmünkkel egyre több vállalkozásnál tudjuk meghonosítani a tudatos tervezést, vezetést és kommunikációt, amellyel folyamatosan fenntartható a növekedés és fejlődés.

Alkalmazott eszközeink lehetőséget biztosítanak a megújulásra.

Egyedi szemszögünk által javaslatot teszünk, de a változtatás lehetősége azonban mindvégig ügyfeleink kezében marad.

Kiknek ajánljuk szolgáltatásainkat?

  • Start up vállalkozásoknak, hiszen egy új vállalkozásnál különösen hasznos, ha már a cég beindítását megelőzően időt és figyelmet fordítanak a hatékony szervezeti felépítés, a gördülékenyen működő folyamatok kialakításra, és a szakmai partnerek megismerésére.
  • Olyan cégeknek, akik szeretnének dimanikusan, és hatékonyan fejlődni.
  • Generáció váltás előtt álló cégeknek, ahol a cégvezetés apáról-gyermekre, unokára száll, és szeretnének a jelenkor kihívásainak megfelelni.
  • Olyan vállalkozásoknak, akik a piac további szereplőivel együtt szeretnének új projekteket,  értéket létrehozni.

Együttműködő partnerek